Afsked med Hendrine og forbrugermesse.


Fra forbrugermessen i Multihallen. Jeanette og Makka tæller legoklodser i overværelse af en besøgende.

Hendrine Jensen, som vi og mange, mange kunder kender hende.

Fredag morgen havde vi afskedsmik for Hendrine, som har valgt at stoppe i banken. Alle vi kolleger var samlet til flot kaffebord, hvor der var pæne ord til Hendrine fra Panik (kollega), Ane-Grethe (direktør) og Peter (kollega). Peter havde fået oversat en lille sang til grønlandsk. Han spillede selv for på harmonikaen.
Jeg har kendt Hendrine, siden jeg var i Grønland første gang. Vi arbejdede sammen i Bikuben, iøvrigt også sammen med Peter.
Se: http://www.steffenbramsen.dk/bikuben.htm
Vi, og kunderne, vil komme til at savne Hendrine.

Lørdag og søndag var der forbrugermesse i Multihallen, hvor banken havde en stand, hvorfra vi gjorde opmærksom på vor kommende arbejdsgiver, Færøya Bank.
Der var en konkurrence, hvor folk skulle gætte hvor mange legoklodser, der var i et glas. Der var sat 4 gavekort a 500 kr. på spil. Vi havde mange besøgende.

1 kommentar:

Brikgitte Jespersen sagde ...

Jeg har arbejdet med Hendrine i Grønlandsbanken, og jeg vil har elsket til at være til afskedmik med henne. Jeg ønsker Hendrine mange dejlige år og jeg håber at møde Hendrine næste Juni, hvor vi kommer til Nuuk for at se vores gamle venner igen.
Hjertelig Brigitte Jespersen