Nuuk - fredag den 09.10.2009

Så er det fyraften.
Dagen er afsluttet med den traditionelle fyraftensøl sammen med flere af kollegaerne. Aftensmaden, Hawaiibøf, er indkøbt sammen med andre fornødenheder. Bøffen er i ovnen, så jeg kan nyde den inden jeg skal hygge mig med TV.

Det har været en fin uge, hvor jeg har nydt at være på arbejde sammen med mine nye kolleger.

I søndags nåede jeg at komme på Sømandshjemmet og drikke kaffe sammen med Jørn Hjerresen, som er taget til DK i går. Jeg har mødt Carsten Lind, min "gamle" nabo fra Sisimiut. Han og konen bor og arbejder nu her i Nuuk.

Ellers har det været flot, flot vejr med klar blå himmel og sol. Jeg har dog måttet tage hue og handsker i brug om morgenen, da det føles lidt koldt om hænder og næsen.

I weekenden vil jeg på fotosafari, da der er kommet rigtig mange nye bygninger og huse, siden jeg var her sidst.

Billedmotivet er fra kolonihavnen.

Ingen kommentarer: